Известие

Collapse
No announcement yet.

имам 156 1.8 променя обороти

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от dim
    мисля че проблема е пак в тази мембарна, сутрин при студена кола се усеща най добре, дори можеш да чуееш съскане от педала ако се заслушаш, натискай много кратно когато е намаясто сутрин при запалил мотор, сигурно се чува съскане, просто си диша от усилватела, това си е опасен проблем защото можеш да останеш без спирачки някой ден... а иначе се купува ново, можш и сам да си го смениш но струва над 150 лв, забравил съм цената. а за предния ми пост, съм сбъркал, това е усулвателя на спирачката, не на кормилото, неволна грешка при толкова термини
    Слушах, слушах, за щастие не чувам нищо , но няма да се откажа... Най-вероятно ще отида да я погледне майстор....
    146 1.3 боксер 96г.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от търтей
      Първоначално публикувано от dim
      може да е от серво усилвателя
      аа
      и не се сменя лесно
      Олелей на 155 2,0л с ABS само демонтирах от 9 часа до 11:30 часа , на 156 цата е по-затрупан сервоусилвателя и има повече за разглобяване. И трябват доста чупещи рамена , сваля се и педала даже. Абе жив гърч си е и да имаш здрави нерви.
      Не можах да развия шутцерите на сп.помпа и я вадих заедно с тръбичките - тях ги откачих от ABS а , че е на по-достъпно място.
      Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
      Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

      Comment


      • #18
        И моята променяше обороти - примерно между 900 и 1000.
        След като четох друг пост - се насочих към почистване на дроселовата клапа и окло нея. За съжаление след тази
        процедура - колата седи на 1100 оборота и не сваля по-надолу,
        и освен това много по-често и се разиграват оборотите само че вече в диапазона 1100 - 1300

        На диагностика не съм я водил - щото дават час за след седмица и смятам след феста да запиша час , освен ако някой дотогава не даде
        идея от какво стана така?

        Тази сутрин и разкачих акумулатора с идеята да нулирам грешките в компа - ама разлика няма.
        ex ALFA ROMEO 156 1.8 TS '98

        Comment


        • #19
          Такаа, намерих комп , където отчете грешка в затварянето на дроселовата клапа или проблем с поддържане на ниски обороти.
          Всъщност проблема се състоеше в играене на оборотите в рамките
          на 100-150, когато колата е на място и изключена от скорост.

          Последва нулиране и проблема изчезна.
          Другия "проблем" - на таблото показва, че оборотите са малко
          над 1000, а всъщност компа показва 860 -880, тоест натаблото не ми отчита вярно оборотомера - обяснението беше "лоши връзки някъде"
          - тоест не ми се занимава.
          Ако някой има представа за какво става въпрос и има решение да пише?
          ex ALFA ROMEO 156 1.8 TS '98

          Comment


          • #20
            При мен има подобен проблем. Когато колата е в движение и освободя от скорост оборотите започват да играят 700, 800, 1200, 1050, ...... и такива подобни. Не го прави винаги, но доста често а на място няма проблем.
            Заведох я да я закачат на комп и не даде никаква грешка, оборотите си седят стабилни 840. Проблема се появява само в движение. От сервиза ми казаха, че понеже била пълна инжекция и те така правели на свободна в движение и да не карам по инерция, пък и щяла да ми харчи по-малко !!!! ???? !!!! Не развирам особенно, но това не ми пречи да разбера, че този ми говори абсолютни простотии. Все пак съм карал и други коли които са инжекции.

            Какво да направя за да се оправи проблема.
            Мерси предварително.
            Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark 10.1998
            Fiat Bravo 1.6 16V 1998 - на жената (продадена - не жената, колата)

            Comment


            • #21
              Като знаят от кво е да го оправят!
              Моята не мени обороти като я пускам по инерция - значи излиза, че не е "пълна инжекция"!!! Смени си майсторите - няма да сбъркаш!

              Почиствне на дроселова клапа и мотрчето за празен ход - примерно с WD40 или подобно. При мен помогна. Успех
              ex ALFA ROMEO 156 1.8 TS '98

              Comment


              • #22
                Хех, това ми го казаха сервиз на Алфа, умници нали!!! Иначе не ходя при тях на ремонти.
                Мерси за информацията ще пробвам и ще пиша какви са резултатие.
                Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark 10.1998
                Fiat Bravo 1.6 16V 1998 - на жената (продадена - не жената, колата)

                Comment


                • #23
                  И аз мисля, че най-вероятно е от моторчето за празен ход и (или) дроселовата клапа. Аз имах подобен проблем - оборотите ми падаха (при мен само падаха) и сутрин не държеше високи обороти, когато се предполага, че автоматичния смукач работи... В крайна сметка изчистих моторчето за празния ход и дроселовата клапа и колата заспа.
                  Ако имаш нужда от майстори ти препоръчвам едни момчета, които работят само Алфи и наистина ги разбират, а и не са скъпчии. Сашо и Боби - тел на Сашо 0899832271
                  146 1.3 боксер 96г.

                  Comment


                  • #24
                    Ами колега клапата я чистиха точно 2 пъти. Първият път съвсем малко подобрение, а след втория който беше по-основен и старателен отново се върна на първоначална позиция. Това ще рече, че си играят доста оборотите.
                    Относно въпросното моторче. От две места вече ми казват, че моето моторче не се почиствало, било някакво конусовидно и не подлежало на чистене. Не знам до колко е вярно.
                    Не знам какво да правя вече Както вървят нещата ще започне да гасне колата на празен ход. В началото нямаше проблеми и постепенно започнаха да играят все повече и повече. Падат до такава степен, че се разтриса колата и аха да изгасне. Интересното е, че не винаги като освободя от скорост го прави. Забелязал съм, че на хубав, равен, гладък път почти не мърдат оборотите.
                    Познати ми казват да я закарам на Елкон, но не знам дали трябва. Не ми се дават още пари на вятъра, без да знам къде е проблема. Достатъчно дадох вече.
                    Тези дни смятам да пробвам да променя положението на маркуча за въздух преди въздушния филтър. Четох, че на някой от това им се е оправил проблема.
                    Някой ако има идея как да се разбере точно от какво е проблема или ако знае човек който може да го премахне и да е от Варна, ще съм му много благодарен за информацията.
                    Иначе нямам път към София, но бих се свързал с тези момчета, ако ходя. Мерси все пак.
                    Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark 10.1998
                    Fiat Bravo 1.6 16V 1998 - на жената (продадена - не жената, колата)

                    Comment


                    • #25
                      Тоя номер с преместването на маркуча за въздуха върши работа при колите с газово. Според мене най-вероятно е моторчето за празен ход, после идва съмнението за ламбда сонда, ако не отчита коректно дави колата с бензин точно в момента на пускането по инерция, а на празен ход на място няма проблеми. Пробвай да я форсираш на място- ако тогава имаш играене в оборотите, значи не е от маркуча на въздуха. И накрая може да е ТПС-а или лоша връзка някъде. Абе требе си диагностика. И по принцип колата на скорост без да подаваш газ по надолнище разхода според компа е нулев. За това майсторите са прави, ама за инжекцията че така меняла обороти не са.
                      Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                      Comment


                      • #26
                        Аз незнам човек във Варна ма съм оправял такива проблеми Писал съм в други теми как
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #27
                          На диагностика нищо не излиза. Ламбда сондата като е студена е по-мудна, но в последствие влиза в ритъм.
                          Май ще карам така докато се влошат нещата и не излезе нещо на диагностика.
                          Днес бях в Ауто Италия във Варна и казаха, че до месец и нещо, два, чакат нов модел стенд, който ще показва доста повече информация при диагностика. Така че ще изчакам и ще видим на него дали ще излезе нещо.
                          Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark 10.1998
                          Fiat Bravo 1.6 16V 1998 - на жената (продадена - не жената, колата)

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Bloodless
                            На диагностика нищо не излиза. Ламбда сондата като е студена е по-мудна, но в последствие влиза в ритъм.
                            Май ще карам така докато се влошат нещата и не излезе нещо на диагностика.
                            Днес бях в Ауто Италия във Варна и казаха, че до месец и нещо, два, чакат нов модел стенд, който ще показва доста повече информация при диагностика. Така че ще изчакам и ще видим на него дали ще излезе нещо.
                            Ами нищо няма да излезе на диагностика то не е въпороса да излезе а "майстора" да знае къде да гледа ама уви такива нема явно Ако чакаш да се влуши нищо няма да стане се така ще си е, а ако чакаш да излезе на диагностика то ще ти светне и лапмпата в колата споко
                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment


                            • #29
                              Бобо, моята е същата, писах ти ЛС, незнам дали си го видял!?!? Дай тел. да ти звънна, че полудях вече с тая кола...
                              0898681137 Боби
                              156 2.0 TS '99 (бивша) 147 1.6 (НАСТОЯЩА)

                              Comment


                              • #30
                                Бобо, явно няма кой да ми оправи проблема във Варна или поне няма човек който да отида и да каже ето от това е, за да съм сигурен, че давайки си парите ще се отстрани проблема, а не като досега да давам и да няма резултат. Явно така ще си карам
                                Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark 10.1998
                                Fiat Bravo 1.6 16V 1998 - на жената (продадена - не жената, колата)

                                Comment

                                Working...
                                X